Pagalba ir instrukcijos partneriams

Kontaktai: info@sveikatospazymos.lt tel.: +37069976539

Vairuotojo ir darbuotojo pažymų užsakymų valdymas

Darbo laiko nustatymas

Nedarbo dienų sąrašas: https://www.kalendorius.today/nedarbo-dienos/2024

Administravimo puslapyje sužymėkite darbo valandas, kada klientai gali registruotis vizitui. Spauskite Amelia > Klinikos > Klinikos profilis > Darbo valandos

Šventinės dienos jau bus įvestos į sistemą. Jeigu reiks pagalbos, praneškite, padėsim surašyti. 

 

 

Kaip pakeisti kai kuriomis dienomis kitokį darbo laiką?

Jeigu reikia, galite įrašyti tam tikromis dienimis kitokį darbo laiką, negu yra nustaytas įprastas darbo laikas:

Spauskite 
Klinika > [Klinikos adresas] > Specialios dienos > Pridėti specialią dieną
 
Nustatytkite dienas ir laiką, kada darbo laikas kitoks nei įprastai.
Paslaugos ir Vieta laukelių nepildykite.
 
Išsaugkite laiką, tada išsaugokite įrašą.

 

Kaip pažymėti, kad gydytojas tą dieną nedirba?

Nurodymus, kaip padaryti nedarbo dieną rasite čia: https://www.sveikatospazymos.lt/darbuotojams/klinikos-kaip-padaryti-nedarbo-diena/

Jeigu šiandien gydytojas padirbo, nebeturi darbo ir nori tarkim šiandien jau eiti namo, reikia pažymėti, kad ši diena „nedarbo diena”. Nuo pažymėjimo momento daugiau tą dieną niekas nebegalės užsisakyti pažymos.

Kaip galiu matyti visas vizitų rezervacijas pasirinktame laikotarpyje?

Kad rodytų visas rezervacijas jūsų pasirinktame laikotarpyje, pasirinkite savo adresą laukelyjje „Klinikos”:
Vizitai Sveikatos Nedicininei Pazymai

Ką reiškia pažymų statusai?

Patvirtintas vizitasreikia pažymėti, jei vizitą tvirtinate. Klientui bus išsiųstas pranešimas.

Nepatvirtintas vizitas – Klientas pasirinko laiką, sumokėjo – vizito laikas rezervuotas.

Atšaukta – vizitas atšauktas, šiuo atveju išsiunčiamas pranešimas klientui, kad jo vizitas atšauktas.

Nekelia tel. – žymėti, kai su klientu nepavyksta susisiekti. Pažymėjus klientui automatiškai el.paštu ir SMS išsiunčiamas prašymas paskambinti klinikai.

Neatvyko/Neišduota – reikia pažymėti, kai klientas neatvyko arba jam pažyma buvo dėl kokių nors priežaščių neišduot

Pazyma Isduoda Neisduota
 
Kaip galiu matyti tik nepatvirtintus vizitus?
Kad lengvai ir greitai galėtumėt atsirinkti, kokie dar vizitai nepatvirtinti, panaudokite filtrą spauskite Būsena> Nepatvirtintas vizitas ir matysite, tik tuos, kuriuos reikia patvirtinti ar paskambinti:
Nepatvirtinti Vizitai
Ką reiškia šauktukas prie kliento vardo?
 
Šauktukas prie kliento vardo reiškia, kad klientas jau buvo registravęsis vizitui (jūsų arba kitoje klinikoje) ir neatvyko arba jam nebuvo išduota pažyma.
 
Sauktukas

Ką reiškia šauktukai ir skirtingos spalvos prie kliento vardo? Pavyzdžiui, vieni raudoni su x, kiti geltoni su šauktuku, o kiti pilki su vienu šauktuku?

Pilka spalva su vienu šauktuku – neatvyko į vizitą 1 kartą,

Geltona spalva – neatvyko į vizitą 2 kartus,

Raudona spalva – neatvyko į vizitą 3 kartus.

Screenshot 2024 05 18 At 10.20.17
Neatvyko du kartus sveikatos medicinine apziura
Medicinine pažymos vizitas atšauktas tris kartus

 

Iš kur žinoti, kad yra naujas užsakymas pažymai?

Apie naują užsakymą automatiškai pranešama klinikai el.paštu iškarto, kai pacientas užpildo užsakymą. Jis bus matomas jūsų admistravimo puslapyje. Tai pat bus matomi kliento užpildyti dokumentai (jeigu tokie pildomi užsakymo metu).

Reikia patvirtinti vizitą, pakeičiant užsakymo statusą į Patvirtintas vizitas. Po vizito nieko daryti nereikia, išskyrus atvejus, kai klientas neatavyko ar neišduota pažyma – tuomet pažymim statusą Neatvyko/Neišduota.

Vizitų rezervacijos matomos šiame puslapyje: REZERVACIJOS

 

Ką daryti, jeigu susidubliavo vizitai, t.y. užsiregistravo vizitui du klientai tuo pačiu laiku?

Gali pasitaikyti, kad tuo pačiu metu padaro užsakymą du žmonės ir jie susidubliuoja. Parašykite arba paskambiniket mums, sutvarkysime tokius atvejus. 

 

Ką daryti, jeigu klientas atvyko?

– jeigu pažyma išduota, nieko žymėti nereikia.

– jeigu dėl kokių nors priežaščių neišduota, pažymėti, kad „Neišduota”.

 

Ką daryti, jeigu klientas atvyko, bet jo „Rezervacijos” sąraše nėra?

Šio kliento mokėjimas greičiausiai dar nebuvo įskaitytas. Tokiu atveju paprašykite kliento sumokėti vietoje ir paprašykite atsiųsti mums mokėjomo kopiją į info@sveikatospazymos.lt – mes patikrinsime mokėjimus.

 

Ką daryti, jeigu klientas neatvyko?

Pažymėti „Neatvyko”.

 

Ką daryti, jeigu klientas prašo sąskaitos?

Sąskaitą klientui išrašykite vizito metu, arba persiųskite el.paštu.

 

Ką daryti, jei klientui neaišku, kodėl sumokėjo vienai įmonei, o sąskaitą gauna iš kitos?

Atsakykiti galite taip: Sveikatospazymos.lt yra platforma, per kurią vykdomi vizitų užsakymai ir mokėjimai. Sąskaitas išrašo paslaugos teikėjas. Čia analogiškai kaip perkant bilietus į koncertą – organizatoriai vieni, o įsigyti ir sumokėti pinigus galima per bilietų platintoją.

Jeigu klientas pageidauja gauti patvirtinantį dokumentą, tegu parašo mums info@sveikatospazymos.lt – nusiųsime dokumentą-patvirtinimą.

 

Ką daryti, jeigu kliento buhalterija klausia, kodėl mokėjimas daromas į vieną įmonę, o sąskaitą išrašė kita?

Kai kurių įmonių buhalterijos prašo papildomo laisvos formos patvirtinimo, tegu mums parašo į info@sveikatospazymos.lt , mes jiems nusiųsime.

Kaip atsisiųsti ataskaitą apie klientus ir jų vizitus?

puslapyje: REZERVACIJOS :

  • Pažymėti ataskaitos laikotarpį
  • Paspausti mygtuka „Eksportuoti”
  • Pasirinkti „Booking info from group appointment exported in separate rows”
  • Spausti mygtuka „Eksportuoti”

Jums atsisius lentelė su visais užsakymais už pasirinką laikotarpį.

 

Kur rasti duomenis apie klientą?

Pasirinkite Rezervacijos ir paspauskite ant kliento vardo, matysite visą informaciją. Dokumentus spausdinimui (pvz. Deklaracijas) rasite nuorodoje Dokumentai

Darbuotojo Sveikatos Pazymos Uzsakymu Sistema

Kaip galima pakeisti vizito laiką arba pasižymėti pastabas apie klientą, kurios būtų matomos tik klinikos darbuotojams?

Prie kliento pavardės dešinėje paspauskite pieštuką, apačioje galėsite pakeisti vizito datą, laiką arba įrašyti pastabas. Spauskite Išsaugoti. Pakeitus laiką, klientas gaus laišką su nauju laiku.

Pastabos Apie Klienta Sveikatos Pažymos
Pastabu Laukelis Kliniku Darbuotojams

Vairuotojo pažymos - Garbės deklaracija ir Apnėjos klausimynas

Kaip atsispausdinti Garbės deklaracijas ir kitus dokumentus?

Kai klientas užsako vizitą, jam yra išsiunčiamas prašymas užpildyti deklaraciją bei apnėjos klausimyną prieš vizitą.
Užpildytas klientų deklaracijas rasite nuorodoje „Dokumentai”.
Spauskite Dokumentai ir įveskite kliento pavardės fragmentą paieškoje, spauskite ieškoti. Deklaraciją galite atsisiųsti ir atsispausdinti:
Garbės Deklarcijos Ir Apnejos Klausimyno Paieska

Pirmos pagalbos ir higienos mokymų užsakymų valdymas

Registracijas į mokymus galite valdyti čia:
 
Kur galima matyti užsiregistravusių sąrašą?
Tam tikros dienos dalyvių sąrašą rasite paspaudę „Dalyviai”
 
Pirmos Pagalbos Mokuymu Dalyviu Sarasas
Dalyvių sąrašą galima atsisiųsti, paspauskite eksporto mygtuką:
Dalyviu Sarasas3

Kaip įrašyti naują mokymų datą?

https://www.sveikatospazymos.lt/wp-admin/admin.php?page=wpamelia-events#/events

Kurkite naują mokymų grupę padarydami jau buvusių mokymų kopiją – tuomet išsisaugo visi reikalingi nustaytmai.

Spauskite ant prieš tai buvusių mokymų Redaguoti>Duplicate Event ir pataisykite datą ir, jeigu reikia, pavadinimą ar aprašymą. Spauskite „Išsaugoti”.

 

Irašyti Pirmosm Pagalbos Mokymu Data Medicinos Darbuotojams
Irašyti Pirmosm Pagalbos Mokymu Data Sveikatos Prieziuros Specialistams

Jeigu turite klausimų, parašykite info@sveikatospazymos.lt arba paskambinkite tel.: +37069976539