Pagalba ir instrukcijos partneriams
Kontaktai: info@sveikatospazymos.lt tel.: +37069976539
Vairuotojo ir darbuotojo pažymų užsakymų valdymas
Darbo laiko nustatymas
Nedarbo dienų sąrašas: https://www.kalendorius.today/nedarbo-dienos/2024
Administravimo puslapyje sužymėkite darbo valandas, kada klientai gali registruotis vizitui. Spauskite Amelia > Klinikos > Klinikos profilis > Darbo valandos
Šventinės dienos jau bus įvestos į sistemą. Jeigu reiks pagalbos, praneškite, padėsim surašyti.
Kaip pakeisti kai kuriomis dienomis kitokį darbo laiką?
Jeigu reikia, galite įrašyti tam tikromis dienimis kitokį darbo laiką, negu yra nustaytas įprastas darbo laikas:
Kaip pažymėti, kad gydytojas tą dieną nedirba?
Nurodymus, kaip padaryti nedarbo dieną rasite čia: https://www.sveikatospazymos.lt/darbuotojams/klinikos-kaip-padaryti-nedarbo-diena/
Jeigu šiandien gydytojas padirbo, nebeturi darbo ir nori tarkim šiandien jau eiti namo, reikia pažymėti, kad ši diena „nedarbo diena”. Nuo pažymėjimo momento daugiau tą dieną niekas nebegalės užsisakyti pažymos.
Kaip galiu matyti visas vizitų rezervacijas pasirinktame laikotarpyje?
Ką reiškia pažymų statusai?
Patvirtintas vizitas – reikia pažymėti, jei vizitą tvirtinate. Klientui bus išsiųstas pranešimas.
Nepatvirtintas vizitas – Klientas pasirinko laiką, sumokėjo – vizito laikas rezervuotas.
Atšaukta – vizitas atšauktas, šiuo atveju išsiunčiamas pranešimas klientui, kad jo vizitas atšauktas.
Nekelia tel. – žymėti, kai su klientu nepavyksta susisiekti. Pažymėjus klientui automatiškai el.paštu ir SMS išsiunčiamas prašymas paskambinti klinikai.
Neatvyko/Neišduota – reikia pažymėti, kai klientas neatvyko arba jam pažyma buvo dėl kokių nors priežaščių neišduot
Ką reiškia šauktukai ir skirtingos spalvos prie kliento vardo? Pavyzdžiui, vieni raudoni su x, kiti geltoni su šauktuku, o kiti pilki su vienu šauktuku?
Pilka spalva su vienu šauktuku – neatvyko į vizitą 1 kartą,
Geltona spalva – neatvyko į vizitą 2 kartus,
Raudona spalva – neatvyko į vizitą 3 kartus.
Iš kur žinoti, kad yra naujas užsakymas pažymai?
Apie naują užsakymą automatiškai pranešama klinikai el.paštu iškarto, kai pacientas užpildo užsakymą. Jis bus matomas jūsų admistravimo puslapyje. Tai pat bus matomi kliento užpildyti dokumentai (jeigu tokie pildomi užsakymo metu).
Reikia patvirtinti vizitą, pakeičiant užsakymo statusą į Patvirtintas vizitas. Po vizito nieko daryti nereikia, išskyrus atvejus, kai klientas neatavyko ar neišduota pažyma – tuomet pažymim statusą Neatvyko/Neišduota.
Vizitų rezervacijos matomos šiame puslapyje: REZERVACIJOS
Ką daryti, jeigu susidubliavo vizitai, t.y. užsiregistravo vizitui du klientai tuo pačiu laiku?
Gali pasitaikyti, kad tuo pačiu metu padaro užsakymą du žmonės ir jie susidubliuoja. Parašykite arba paskambiniket mums, sutvarkysime tokius atvejus.
Ką daryti, jeigu klientas atvyko?
– jeigu pažyma išduota, nieko žymėti nereikia.
– jeigu dėl kokių nors priežaščių neišduota, pažymėti, kad „Neišduota”.
Ką daryti, jeigu klientas atvyko, bet jo „Rezervacijos” sąraše nėra?
Šio kliento mokėjimas greičiausiai dar nebuvo įskaitytas. Tokiu atveju paprašykite kliento sumokėti vietoje ir paprašykite atsiųsti mums mokėjomo kopiją į info@sveikatospazymos.lt – mes patikrinsime mokėjimus.
Ką daryti, jeigu klientas neatvyko?
Pažymėti „Neatvyko”.
Ką daryti, jeigu klientas prašo sąskaitos?
Sąskaitą klientui išrašykite vizito metu, arba persiųskite el.paštu.
Ką daryti, jei klientui neaišku, kodėl sumokėjo vienai įmonei, o sąskaitą gauna iš kitos?
Atsakykiti galite taip: Sveikatospazymos.lt yra platforma, per kurią vykdomi vizitų užsakymai ir mokėjimai. Sąskaitas išrašo paslaugos teikėjas. Čia analogiškai kaip perkant bilietus į koncertą – organizatoriai vieni, o įsigyti ir sumokėti pinigus galima per bilietų platintoją.
Jeigu klientas pageidauja gauti patvirtinantį dokumentą, tegu parašo mums info@sveikatospazymos.lt – nusiųsime dokumentą-patvirtinimą.
Ką daryti, jeigu kliento buhalterija klausia, kodėl mokėjimas daromas į vieną įmonę, o sąskaitą išrašė kita?
Kai kurių įmonių buhalterijos prašo papildomo laisvos formos patvirtinimo, tegu mums parašo į info@sveikatospazymos.lt , mes jiems nusiųsime.
Kaip atsisiųsti ataskaitą apie klientus ir jų vizitus?
puslapyje: REZERVACIJOS :
- Pažymėti ataskaitos laikotarpį
- Paspausti mygtuka „Eksportuoti”
- Pasirinkti „Booking info from group appointment exported in separate rows”
- Spausti mygtuka „Eksportuoti”
Jums atsisius lentelė su visais užsakymais už pasirinką laikotarpį.
Kur rasti duomenis apie klientą?
Pasirinkite Rezervacijos ir paspauskite ant kliento vardo, matysite visą informaciją. Dokumentus spausdinimui (pvz. Deklaracijas) rasite nuorodoje Dokumentai
Kaip galima pakeisti vizito laiką arba pasižymėti pastabas apie klientą, kurios būtų matomos tik klinikos darbuotojams?
Prie kliento pavardės dešinėje paspauskite pieštuką, apačioje galėsite pakeisti vizito datą, laiką arba įrašyti pastabas. Spauskite Išsaugoti. Pakeitus laiką, klientas gaus laišką su nauju laiku.
Vairuotojo pažymos - Garbės deklaracija ir Apnėjos klausimynas
Kaip atsispausdinti Garbės deklaracijas ir kitus dokumentus?
Pirmos pagalbos ir higienos mokymų užsakymų valdymas
Tam tikros dienos dalyvių sąrašą rasite paspaudę „Dalyviai”
Kaip įrašyti naują mokymų datą?
https://www.sveikatospazymos.lt/wp-admin/admin.php?page=wpamelia-events#/events
Kurkite naują mokymų grupę padarydami jau buvusių mokymų kopiją – tuomet išsisaugo visi reikalingi nustaytmai.
Spauskite ant prieš tai buvusių mokymų Redaguoti>Duplicate Event ir pataisykite datą ir, jeigu reikia, pavadinimą ar aprašymą. Spauskite „Išsaugoti”.
Jeigu turite klausimų, parašykite info@sveikatospazymos.lt arba paskambinkite tel.: +37069976539